poniedziałek, 10 marca 2014

Ciekawe bary w Berlinie. Bar WG.

WG BERLIN BAR

Uwiebiam lokale urządzone z oryginalnym pomysłem, Przyciagają mnie nietypowe rozwiaząnia. Takie miejsca zapadają w pamieć i chce się tam wracać. Jedno z  takich miejsc odkryłam całkiem niedawno na Weddingu - to Bar WG. W lokalu znajdują się dwa pomieszczenia, jedno z barem i kilkoma miejscami siedzącymi, gdzie za stoliki służą deski do prasowania i drugie , bardziej klimatyczne, z ekranem na filmowe wieczory i do ogladania meczów. Tutaj znajduje sie rownież mały telewizor do grania w gry telewizyjne typu Mario. Każdy, kto ma ochote może sobie zagrać. Wnętrze WG jest naprawdę oryginalne,  tradycyjne krzesełka i stoliki znajdziemy tylko na suficie lub ścianach. Co ciekawe w tym pomieszczeniu nie ma  żyrandoli, ani też żadnego oświetlenia z sufitu. Świecą się tylko stoliki i ekran, dzięki temu pomieszczenie ma cudowną, cieplą barwę. To naprawdę dobre miejsce, żeby wybrać się na piwo. Szczerze polecam. Jeśli będziecie w pobliżu koniecznie wstąpcie.

Adres: Malplaquetstrasse 43


Zapraszam także na moją stronę na Facebooku - Moje Miasto Berlin








To prawdziwe ogłoszenia mieszkaniowe. Ci, co znają niemiecki wiedzą o co chodzi  ;)







Zamiast stolika deska do prasowania :)


W tym miejscu można pograć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz