piątek, 14 lutego 2014

Na poczatek.

Witam na moim blogu, który będzie poświecony Berlinowi, miastu w którym mieszkam. To miasto nieograniczonych możliwości, zachwycające, tętniące życiem, z jednej strony bardzo nowoczesne, z drugiej bogate we wszelkiego rodzaju ślady przeszłości. To także  miasto z bogatym  życiem kulturalnym. Znajduje się tu ponad 170 muzeów, liczne rewie, teatry, kabarety.Ale o tym możecie przeczytać też na innych stronach. Ja pragnę poprowadzić Was własnymi ścieżkami, pokazać nie tylko  Wieżę Telewizyjną i Bramę Brandenburską, ale również to, czego przeciętny turysta nie widział, opowiedzieć historie, ktrych nie słyszał, a przy okazji dać kilka porad jak przetrwać i nie zginąć.Spróbuję Was zainteresować stolicą Niemiec, mam nadzieję, że mi się uda. Pozdrawiam.
                                                                                                                           J.H.


Zapraszam także na moją stronę na Facebooku - Moje Miasto Berlin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz